четверг, 22 марта 2012 г.

Алкуін

Король Карл був великим любителем наук і всіляко заохочував їхній розвиток. Бесіди за його круглим столом нерідко переходили в змагання на краще рішення хитромудрих головоломок. Найвідомішим з учасників цих зборів був математик Алкуін, учений-чернець із Ірландії. Він написав кілька елементарних підручників по математиці.
Один раз король й Алкуін відпочивали разом після полювання, і Алкуін у жарт запропонував королю підрахувати, за скільки стрибків його гонча наздожене зайця, якщо спочатку їх розділяє відстань 150 футів, заєць із кожним стрибком віддаляється від собаки на 7 футів, а собака біжить швидше зайця й з кожним стрибком наближається до нього на 9 футів. Карл був не тільки вправним мисливцем, але й розумівся на арифметиці. Що відповів король Алкуіну?

1 комментарий:

  1. Хороші статті, Ви чули про пана Бенджаміна, електронна пошта: 247officedept@gmail.com - Контакт WhatsApp: + 1-9893943740 - хто працює з фінансовою службою, вони видають мені позику в розмірі 95 000,00 доларів для запуску мого бізнесу, і я плачу їм щороку ось уже два роки, а у мене ще 2 роки, хоча мені подобається працювати з ними, оскільки вони є справжніми позикодавцями, які можуть дати вам будь-яку позику.

    ОтветитьУдалить